Skip to content Skip to sidebar Skip to footer

Harga Compressor Aircond

Harga Compressor Aircond


Senarai Harga Aircond Compressor Brand Terbaru Panasonic - Keliru memilih pemampan Aircond yang sesuai untuk kenderaan anda, cuma mudah, kerana kini anda dapat melihat senarai harga dan spesifikasi terlebih dahulu pada maklumat Online.

Kerana sememangnya hampir semua maklumat yang anda perlukan sekarang anda boleh dapatkan dari artikel atau berita internet, dan kini dunia internet lebih merata ke semua penjuru, terutama Indonesia. Untuk masalah Compressor Aircond benar-benar mempunyai harga yang amat berbeza, terutamanya apabila melihat bilangan jenama yang berbeza, pastinya harga sangat berbeza.
Harga Compressor Aircond

Tetapi jika anda ingin mengetahui Compressor Panasonic Aircond yang baru, yang merupakan penyedia Compressor utama di dunia, anda boleh melihat keterangan di bawah.

baca juga: Mau Ganti Aircond Murah? Ini Harga Penghawa Dingin Panasonic Terkini

Tetapi sebelum anda melihat senarai harga, anda perlu tahu terlebih dahulu berapa banyak kapasiti freon yang anda perlukan, ini kerana freon setiap Compressor Aircond sudah tentu berbeza dari satu sama lain.

Bagi anda yang tidak tahu berapa kapasiti sila buat penyesuaian dahulu dengan meminta garaj atau orang yang tahu. Selepas itu sila lihat ulasan kami mengenai jenama harga Compressor Panasonic Aircond terkini.

Sedikit tambahan pengetahuan saja untuk anda yang belum mengetahui apa itu Compressor Aircond, adalah sebuah komponen penting yang biasanya ada pada sebuah operasi Aircond, dengan prestasi mengalirkan udara sejuk dari benda tersebut dan dikeluarkan melalui Aircond
Tetapi ia biasanya Compressor yang mempunyai hadnya sendiri, terutamanya jika anda sering memakainya dan mempunyai masa yang panjang, supaya freon sedia ada di dalam tiub akan habis. Nah, perkara yang perlu anda lakukan untuk acara seperti ini adalah untuk menggantikan dengan yang baru atau mungkin dengan mengisi semula freon.

Tapi bila anda memang ingin membeli yang baru anda boleh melihat list harga Compressor Aircond terbaru di sini.kompresor aircond bekas, Compressor aircond grand livina, Compressor Aircond kereta ex singapura, Compressor aircond kereta, Compressor aircond avanza, Compressor Aircond sanden, Compressor Aircond panasonic, Compressor tajam,



Senarai harga Aircond Panasonic Compressor


Sila bagi anda yang sudah mahu melihat senarai harga kompresor panasonic terkini, sila lihat jenis dan harga yang berbeza.

Jenis Compressor Harga
Panasonic ½ PK Rp. 650,000
Panasonic ¾ PK Rp. 1.500.000
Panasonic 1 PK Rp. 1,100,000
Panasonic 1.5 PK Rp. 1.600.000
Panasonic 2 PK Rp. 2,000,000
Panasonic 2.5 PK Rp. 2.100.000
Copeland Scroll 5 PK Rp. 6.550.000
Copeland Scroll 7.5 PK Rp. 10,500,000
Tatal Copeland 10 PK Rp. 12.550.000
Tatal Copeland 12,5 PK Rp. 15,000,000
Copeland Scroll 15 PK Rp. 17,000,000

baca juga: mahu menggantikan Compressor baru mesti menyediakan gas aircond terlebih dahulu. Ini Harga Terkini Gas Aircond 

Untuk harga yang lebih murah sila hubungi terus penjual secara langsung, kerana biasanya boleh ditawar



Baiklah kepada anda yang mencari harga terbaru Aircond Compressor jenama Panasonic sila lihat di atas, dan segera beli ke kedai yang menyediakannya. Semoga bermanfaat bagi anda yang mencari senarai harga Compressor, terima kasih banyak. Kami minta maaf jika ada kata-kata yang salah dalam mengemukakannya.