Skip to content Skip to sidebar Skip to footer

10 Penyongsang Aircond Terlaris di Malaysia

 10 Penyongsang Aircond Terlaris di Malaysia


10 penyongsang Aircond terlaris di Malaysia. Pada masa ini, perkhidmatan aircond rumah murah telah membincangkan rangkaian lengkap penyongsang aircond terlaris di Malaysia. Aircond Inverter bukan sahaja menjimatkan elektrik tetapi juga dapat beroperasi dengan lancar dan bertahan lama, sehingga banyak pengguna memilih untuk membeli. Mari lihat 10 Aircond penyongsang terlaris di Malaysia di bawah!

10 Penyongsang Aircond Terlaris di Malaysia


  1. Daikin Inverter Aircond 1 HP ATKQ25TAVMV
    Urutan pertama ialah Daikin Aircond ATKQ25TAVMVsama  dengan reka bentuk ringkas yang digabungkan dengan putih neutral yang memberikan keindahan anggun tetapielegan ke bahagian dalaman keluarga.

    Untuk menyumbang kepada  penjagaan kesihatan orang tua dan anak-anak  dalam keluarga, Aircond Daikin  dilengkapi dengan  mod hembusan udara yang selesa , mengarahkan udara sejuk ke arah siling, mengelakkan hembusan angin langsung dari orang yang menyebabkan selesema.

    Di samping itu, apabila kuasa mati secara tiba-tiba, Aircond  secara automatik  mengingat  tetapan semasa seperti suhu, arah angin, ... dan ketika daya dihidupkan, mesin akan  menetapkan semula parameter yangsecara automatik  digunakan. sebelum itu tanpa campur tangan pengguna.


  2.  Panasonic Inverter 1 HP CU / CS-PU9WKH-8M
    Kedudukan kedua dalam senarai milik Aircond Panasonic Inverter 1 HP CU / CS-PU9WKH-8M dengan reka bentuk yang indah, garis moden,  warna putih terang yang mewah , menonjolkan semua ruang dalaman.

    Mesin ini juga menawarkan penjimatan tenaga yang berkesan berkat  teknologi Inverter  dengan kemampuan untuk mengekalkan suhu bilik yang ideal. Digabungkan dengan itu,  mod Eco bersepadu AI  merasakan suhu bilik untuk  penyejukan tepat dan menjimatkan elektrik .

    Selain itu, Aircond ini juga menawarkan penyejukan yang mengagumkan dengan  teknologi penyejukan pantas PowerFull , membantu membawa bilik ke suhu yang ditetapkan dalam masa yang singkat, memberikan anda ruang sejuk dengan segera. , selesai.

    Fungsi  penyahhidratan Aircond 1 arah juga berfungsi untuk mengurangkan kelembapan udara, menjadikan ruangan  lebih kering dan lebih lapang .


  3. Panasonic Inverter 1 HP CU / CS-XU9UKH-8
    nama ketiga dalam senarai ini adalah Aircond Panasonic CU / CS-XU9UKH-8, yang  direkadengan garis anggun dan keluk personaliti. Cangkang luar berwarna putih mutiara yang digabungkan dengan garis trim perak menjadikan ruang pemasangan lebih mewah dan menarik.

    Aircond Panasonic  dilengkapi dengan  teknologi Inverter , yang berfungsi dengan mengubah kelajuan pemampat, menjaga  ketepatan dan kestabilan  suhu sesuai dengan set. Kedua-duanya meningkatkan keupayaan untuk menjimatkan elektrik dan memberi kemudahan kepada pengguna.

    Di samping itu, dengan kombinasi pintar dari 2  P-TECh  dan  AEROWINGS ,  teknologiteknologi iAUTO-X  membantu pemampat mencapai kelajuan putaran maksimum dalam masa terpendek yang dimulakan. Oleh itu, bilik anda  disejukkan 35% lebih cepat daripada  produk konvensional.


  4. Panasonic Inverter 1 HP CU / CS-PU9UKH-8
    Tempat seterusnya adalah Aircond Panasonic CU / CS-PU9UKH-8 milik siri Inverter  Panasonic standard. Airasonic Panasonic ini mempunyai  saluran udara yang lebih luas yang dirancang untuk  membantu meniup angin dan menyejukkannya dengan lebih cepat.

    Di samping itu, Aircond ini mempunyai  mod penghembusan udara yang selesa , menggunakan teknik rotor terbalik yang  menghalang udara sejuk daripada meniup langsung ke orang yang  membuat anda lebih selesa.

    Mod lain yang selesa ialah mod  tidur malam  dengan  operasi yang sangat senyap yang  memberikan kualiti tidur yang hebat untuk seisi keluarga, sesuai untuk orang tua dan kanak-kanak.


  5. Daikin Inverter 1.0 HP ATKC25UAVMV
    Kedudukan kelima dalam senarai ini adalah Aircond Daikin ATKC25UAVMV , dalam  warna putih yang elegan dan canggih,  mudah dipadankan dengan semua jenis ruang dalaman.

    Dilengkapi dengan  sensor mata ajaib yang cerdas , peranti ini secara automatik akan meningkatkan suhu hingga  2 darjah C  apabila tidak mengesan ada orang di dalam bilik. Oleh itu, enjin membantu  menjimatkan tenaga  tetapi juga mampu  menyejukkan badan dengan berkesan.

    Di samping itu,  fungsi operasi yang sangat senyap  juga membantu mesin  beroperasi dengan lancar , menyumbang untuk mewujudkan ruang yang tenang untuk bekerja, belajar, ... agar lebih pekat.


  6. Toshiba Inverter 1 HP RAS-H10D1KCVG-V Tempat
    keenam adalah Aircond Toshiba RAS-H10D1KCVG-V  dengan reka bentuk yang cukup ringkas dan padat. Dengan kapasiti  1HP , Aircond Toshiba  akan menjadi pilihan yang sesuai untuk bilik  dengan kawasan kecil seperti  : pejabat swasta, bilik tidur kanak-kanak.

    Kelebihan Aircond adalah penggunaan teknologi Hybrid Inverter yang membantu anda  menjimatkan tenaga  hingga  50%  berbanding Aircond konvensional. Di samping itu, teknologi ini juga membantu penyejuk menjadi stabil, beroperasi dengan lancar, mengurangkan bunyi dan tahan lebih lama dari masa ke masa.

    Di samping itu, teknologi Magic Coil eksklusif membantu mengoptimumkan penjimatan tenaga, meningkatkan  penyejukan cepat . Pada masa yang sama, teknologi ini juga  mengoptimumkan penapisan , meningkatkan kualiti udara dalaman.


  7. LG Inverter 1.5 HP ACV13ENH
    AC LG V13ENH mempunyai reka bentuk yang elegan, ringkas tetapi tidak kurang mewah dengan warnawarna  tradisionalputih, sesuai untuk semua jenis ruang dalaman.

    Enjinnya mempunyai  teknologi Jet Cool, Aircond LG  dapat membantu menurunkan suhu dengan cepat hanya dalam  3 minit  dengan kipas penyejuk didorong ke kelajuan tertinggi, menyejukkan dengan cepat, memberikan pengguna rasa kesegaran segera. , menghilangkan panas, mudah marah.

    Selain itu,  mod penyesuaian kuasa  membolehkan anda menyesuaikan kapasiti operasi Aircond berdasarkan jumlah orang di dalam bilik dan memaksimumkan penjimatan tenaga sehingga  57%  apabila hanya ada satu orang di dalam bilik.


  8. AC Sharp Inverter 1 HP AH-X9VEW
    AC Sharp AH-X9VEW (Imei)  adalah Aircond yang dilancarkan oleh Sharp pada tahun  2018  dan dipasang di Thailand. Dengan reka bentuk ringkas yang ringkas dan nada putih yang mewah, ruang dalaman anda sentiasa segar.

    Penghawa dingin yang tajam  dilengkapi dengan  litar pembalik , mereka mengatur dan menjaga suhu bilik dengan menukar pemampat antara mod operasi tinggi dan rendah, dan bukannya beralih antara mod mati dan aktif seperti penghawa dingin. biasanya, normal, normal. Aircond dengan  teknologi J-Tech Inverter  dapat  menjimatkan elektrik sehingga  60%  berbanding dengan jenis konvensional.

    Di samping itu, teknologi penyejukan Sharp  Powerful Jet memenuhi keperluan pengguna untuk  penyejukan cepat dan pantas  .


  9. Penyaman Udara Aqua Inverter 1HP AQA-KCRV9WNZ
    Dan di tempat kesembilan ialah Aqua Inverter 1HP AQA-KCRV9WN dengan reka bentuk kompak yang digabungkan dengan warna putih untuk mencipta kemewahan halus untuk ruang apa pun.

    Mesin ini dilengkapi dengan PID teknologi Inverter baik jimat elektrik sebanyak 63%,dan beroperasi dengan lancar dan tahan lama.Bersamaan dengan itu, mod penyejukan cepat Turbo juga disatukan untuk membantu bilik anda hanya dalam 3 minit dapat mengurangkan 1.5 darjah C dengan segera , memberikan perasaan penyejukan cepat ke bilik anda.

    Selain itu,Aircond AQUA juga mempunyai teknologi pembersihan diri pintar AQUA FRESH , yang membantu anda menjimatkan masa , tanpa perlu membuang tenaga membersihkan Aircond secara berkala.


  10. AC Inverter Samsung 1 HP AR10RYFTAURNSV

    Dan terakhir, Samsung Aircond AR10RYFTAURNSV  dengan  canggih dan mewah  reka bentuk yangmemberikan dalaman keluarga keindahan moden dan elegan.

    Berkat teknologi  penyongsang digital yang  beroperasi,Aircond Samsung  dapat  beroperasi dengan sangat lancar dan stabil , tanpa menimbulkan kebisingan, mempengaruhi tidur dan tumpuan anda. Bukan hanya itu, teknologi ini juga merupakan bantuan yang berkesan dalam  menjimatkan elektrik  untuk kediaman.

    Khususnya, mod  Pengguna Tunggal  akan  secara automatikmenyesuaikan operasi kuasa dengan  sewajarnya untuk  penjimatan kuasa  tetapi masih tidak menghilangkan keselesaan anda.


Terima kasih kerana melayari laman web kami. Jangan lupa untuk berkongsi maklumat ini dengan adik-beradik anda. semoga bermanfaat.


Catat Ulasan for " 10 Penyongsang Aircond Terlaris di Malaysia"