Skip to content Skip to sidebar Skip to footer

Harga Penghawa Dingin Mitsubishi

Harga Penghawa Dingin Mitsubishi


Keperluan aircond sangat penting untuk masa kini dengan cuaca melampau menyebabkan suhu udara di sekitarnya menjadi sangat panas. Pastinya ini tidak terhindar daripada kesan pemanasan global, kegunaan kerap bagi orang yang mempunyai ekonomi yang mencukupi. Membuatnya tidak boleh dipisahkan daripada penggunaan penghawa dingin ini.

Kerana alat ini memberi anda keselesaan semasa aktiviti anda dan sambil berehat, banyak syarikat memasang peti sejuk di setiap bilik. Ini pastinya untuk meningkatkan prestasi pekerja, bayangkan jika tidak ada Aircond apabila anda melakukan aktiviti di pejabat.
Harga Penghawa Dingin Mitsubishi

Sesungguhnya sangat panas dan menjadikan anda sangat tidak selesa, dan di rumah apabila mahu berehat dengan kesan pemanasan global ini. Sudah hampir hampir setiap jam lewat petang, sebelum petang masih merasakan suhu panas, jadi untuk keperluan ini. Banyak syarikat elektronik yang mengeluarkan penghawa dingin, salah seorang daripada mereka adalah syarikat Mitsubishi yang berasal dari Jepun. Wikipedia Aircond Mitsubihsi

Aircond Mitsubishi pasti menjadi sasaran pengguna yang ingin mendapatkan kualiti yang baik, produk mitsubishi ini telah menjadi sangat terkenal. Sudah tentu terkenal dengan kualiti sama ada kereta, atau mana-mana elektronik seperti Aircond, TV dan lain-lain.

baca juga: Cara Pasang Penghawa Dingin Rumah

Ramai pengguna yang menggunakan produk mitsubishi ini, terbukti di rumah persendirian, rumah kedai dan pejabat. Anda dapat melihatnya setiap hari, harga yang ditawarkan sedikit lebih mahal daripada jenama lain. Semak juga harga ac lg, harga ac daikin, harga ac toshiba dan banyak jenama lain di sini. 


Harga Mitsubishi Aircond Harga Terbaik dan Terkini

Harga Aircond Mitsubishi jenama Lengkap dan Termurah Mac 2018. Bagi kami sebagai pengguna, kami mahu kualiti yang baik yang menjadikannya tahan lama, boleh memberikan kesejukan bilik. Sudah tentu juga Ac mitsubishi cukup cekap tenaga, jadi sudah tentu anda tidak peduli dengan kos elektrik bulanan anda.

Saya fikir harga mesin penyejuk mitsubishi ditawarkan pada harga yang masih berpatutan pada pendapat saya. Kerana banyak kelebihan dan dengan kualiti yang terbukti, bagi anda yang mencari alat penyejukan info. Kemudian anda dapat melihat harga senarai ac mitsubishi yang akan saya berikan di bawah.


Harga Aircond Mitsubishi Terbaru 2018



Harga Aircond Mitsubishi Terbaru 2018 Lengkap
Harga Mitsubishi SRK-05CMP-3 Rp. 2.650.000
Rekaan dalaman tertutup, Low Watt (390 watt), Kapasiti 1 / 2pk

Harga Aircond Mitsubishi SRK-09CMP-3 Rp. 2.750.000
Reka bentuk dalaman yang paling kecil, Low Watt (790watt), Kapasiti 1pk

Harga Mitsubishi SRK-12CM-3 Rp. 3.850.000
Rekaan dalaman dalaman, Low Watt (1150 Watt), Kapasiti 1 1 / 2pk

Harga Aircond Mitsubishi SRK-19CK-3 Rp. 6.100.000
Reka Bentuk dalaman yang paling kecil, Low Watt (1650 Watt), Kapasiti 2pk

Harga Mitsubishi SRK-05CM-3 Rp. 2.750.000
Reka bentuk dalaman yang paling kecil, Low Watt (320 watt), Kapasiti 1 / 2pk

Harga Aircond Mitsubishi SRK-09CM-3 Rp. 2.850.000
Reka bentuk dalaman yang paling kecil, Low Watt (690watt), Kapasiti 1pk

Aircond Mitsubishi SRK-12CM-3 Rp. 3.950.000
Reka bentuk dalaman yang paling kecil, Low Watt (1050 Watt), Kapasiti 1 1 / 2pk

Aircond Mitsubishi SRK-19CK-3 Rp: -
Reka Bentuk Dalaman Dalaman, Low Watt (1500 Watt), Kapasiti 2pk

Harga Aircond Mitsubishi SRK10CJV-3 Rp. 3.500.000
Low Watt (660 Watt), Penapis Enzim Asli, Penapis Solar Asli, Kapasiti 1 pk

Harga Mitsubishi SRK13CJV-3 Rp. 4,400,000
Low Watt (1000 watt), Penapis Enzim Asli, Penapis Solar Asli, Kapasiti 1 1 / 2pk

Aircond Mitsubishi SRK19CKS-3 Rp. -
Low Watt (1450 watt), Penapis Enzim Asli, Penapis Solar Asli, Kapasiti 2pk

Aircond Mitsubishi SRK25CKS-3 Rp. -
Low Watt (2100 Watt), Penapis Enzim Asli, Penapis Solar Asli, Kapasiti 2 1 / 2pk

Jadi itulah Mitsubishi 2018 Aircond Price yang boleh saya berikan untuk Mac ini. Walau bagaimanapun, anda perlu tahu, harga di atas boleh berubah pada bila-bila masa, dan sudah tentu harga akan berbeza di setiap rantau dan kedai.

Ini bukan asing lagi kerana, penanda aras keuntungan yang diperolehi oleh kedai adalah sangat relatif. Dan tentu saja menurut lokasi anda juga, semakin sukar untuk mencapainya tentu saja lebih mahal tentu saja.

Sama ada harga, spesifikasi atau jenis ac di atas telah ditulis serta baik oleh penulis, jika terdapat ralat. Mudah-mudahan anda boleh menghubungi kami di halaman kenalan, supaya kami dapat lebih baik. Terima kasih